Komunikowanie marketingowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(1)
Placówka
Filia w Bestwince
(1)
Autor
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Kobieta
(783)
Literatura polska
(602)
Przyjaźń
(545)
Polska
(521)
Rodzina
(474)
Komunikowanie marketingowe
(-)
Miłość
(431)
Biografie
(428)
Tajemnica
(395)
Film dla dzieci i młodzieży
(378)
Romans
(372)
Zbiory regionalne
(354)
Wojna 1939-1945 r.
(340)
Powieść angielska 20 w.
(339)
Zwierzęta
(327)
Film animowany
(322)
Poziom 0 (do 5 lat)
(309)
Śledztwo i dochodzenie
(266)
Powieść dla młodzieży
(264)
Powieść polska 21 w.
(263)
Bajka i baśń
(250)
Fantastyka
(240)
Powieść polska 19 w.
(240)
Literatura dziecięca
(238)
Powieść niemiecka
(237)
Zabójstwo
(237)
Magia
(235)
Film polski
(233)
Rodzeństwo
(225)
Relacje międzyludzkie
(219)
Film fabularny
(214)
Film amerykański
(203)
Encyklopedia
(199)
Historia Polski
(195)
Psy
(190)
Lektor polski
(189)
Powieść angielska 21 w.
(185)
Poziom I (6
(183)
Policjanci
(182)
Powieść kryminalna
(182)
Wojsko
(176)
Nastolatki
(174)
II wojna światowa (1939-1945)
(173)
Powieść francuska
(169)
VCD
(169)
Sekrety rodzinne
(167)
Bajka
(165)
Pamiętniki polskie 20 w.
(161)
Słuchowisko
(160)
Żydzi
(155)
Wiersze dla dzieci
(152)
Ludzie a zwierzęta
(149)
Dziewczęta
(144)
Małżeństwo
(144)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(142)
Uczucia
(142)
VHS
(142)
Władcy
(142)
Życie codzienne
(141)
Dramat polski
(140)
Słownik
(140)
Koty
(137)
Osoby zaginione
(137)
Kryminał
(135)
Dzieci
(134)
Powieść sensacyjna
(134)
Boże Narodzenie
(133)
Filozofia
(130)
Film dokumentalny
(128)
Powieść młodzieżowa angielska
(127)
Historia
(126)
19 w.
(125)
Uczniowie
(123)
Medycyna
(120)
Literatura dziecięca angielska
(118)
Psychologia
(116)
Powieść fantastyczna
(112)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(110)
Polacy za granicą
(108)
Opowiadanie polskie 20 w.
(107)
Kultura
(106)
Dziecko
(104)
Geografia
(104)
Poszukiwania zaginionych
(104)
Literatura
(103)
Wybory życiowe
(103)
Film dla dzieci
(102)
Język polski
(101)
Matki i córki
(101)
Arystokracja
(100)
Literatura polska 20 w.
(99)
Uprowadzenie
(99)
Nauka
(98)
Trudne sytuacje życiowe
(98)
Duchowieństwo katolickie
(97)
Wersja orginalna
(97)
Legendy i podania polskie
(95)
Literatura dziecięca polska 21 w.
(95)
Powieść przygodowa
(95)
Podróże
(93)
Sztuka
(93)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Język reklamy w komunikacji medialnej / Wacław Šmid. - Wydanie 1 (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2010. - 317 stron ; 24 cm.
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też czesto spotykamy sie z reklamowymi apelami, zachecającymi do zakupu. Czy nasza obecna reklama ma także siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak sie dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować w sposób sympatyczny, atrakcyjny i zrozumiały. Używa do tego jezyka mówionego. Ale też języka obrazu, muzyki, animacji itp. W sumie taki komunikat jest złożonym tworem i ma u nas jako konsumentów wywołać określone emocje, a także refleksje. Tymczasem, śledząc nasze kampanie reklamowe spotykamy sie na ogół z brakiem pomysłu na przyciągniecie uwagi klienta. Język reklamy zamyka sie w paru wymyślonych sloganach. W kilku banalnych zdaniach lub niewyszukanych skojarzeniach. Nie ma w bieżących komunikatach odrobiny poezji, nieco bardziej wysmakowanych animacji itp. A już na pewno brak odniesień do sztuki, kultury, nauki, tradycji itd. W komunikowaniu, a zwłaszcza w komunikowaniu biznesowym, należy uwzglednić elementy nie tylko jezyka potocznego. Jest do dyspozycji, na wyciagniecie reki, jezyk literacko-artystyczny (trafne myśli poetów, ludowych twórców itp.), Istnieje ogromny potencjał jezyka religijno-mistycznego (alegorie, mity, a nawet baśnie i bajki). Jest w końcu zasób jezyka symbolicznego, który "mówi " nam o wszystkim w jednej chwili, wykorzystując nasze wyobrażenia, archetypy, stereotypy. Jakże miło byłoby usłyszeć, że "Posiłek bez wina -to jak dzien bez słonca." zamiast nagabywania typu "Podaruj sobie odrobine luksusu!". Komunikat, aby być skutecznym, musi być przyjazny i sympatyczny. A poza tym - już z praktycznego punktu widzenia - wręcz powinien być konkurencyjny, atrakcyjny, skuteczny i aktualny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Bestwince
Brak informacji o dostępności: sygn. 657/659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej