Media i komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Filia w Kaniowie
(2)
Filia w Bestwince
(2)
Multimedia
(1)
Autor
Addario Susanna
(1)
Collins Andy (1961- )
(1)
Fabisińska Liliana (1971- )
(1)
Mead Richard (1968- )
(1)
Ochab Janusz (1971- )
(1)
Plewako-Szczerbiński Krzysztof (1978- )
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
9-13 lat
(2)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(2)
Telekomunikacja
(2)
Astrologia
(1)
Barwy
(1)
Ciekawostki
(1)
Gesty
(1)
Grafologia
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
MP3
(1)
Pismo
(1)
Psychofizjologia
(1)
Psychologia
(1)
Reklama
(1)
Telefonia
(1)
Wróżbiarstwo
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Audiobooki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(499)
Edukacja i pedagogika
(164)
Kultura i sztuka
(109)
Podróże i turystyka
(107)
Religia i duchowość
(104)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(95)
Biologia
(87)
Medycyna i zdrowie
(72)
Etnologia i antropologia kulturowa
(51)
Psychologia
(49)
Literaturoznawstwo
(48)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(45)
Kultura fizyczna i sport
(41)
Geografia i nauki o Ziemi
(39)
Hobby i czas wolny
(38)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(31)
Kulinaria
(30)
Architektura i budownictwo
(27)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(27)
Rozwój osobisty
(26)
Inżynieria i technika
(23)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(21)
Styl życia, moda i uroda
(19)
Językoznawstwo
(18)
Nauka i badania
(17)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(17)
Ochrona środowiska
(16)
Filozofia i etyka
(14)
Fizyka i astronomia
(12)
Transport i logistyka
(12)
Archeologia
(9)
Dom i ogród
(6)
Rolnictwo i leśnictwo
(6)
Chemia
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Matematyka
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Kaniowie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia w Bestwince
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multimedia
Brak informacji o dostępności: sygn. MP3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Kaniowie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język reklamy w komunikacji medialnej / Wacław Šmid. - Wydanie 1 (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2010. - 317 stron ; 24 cm.
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też czesto spotykamy sie z reklamowymi apelami, zachecającymi do zakupu. Czy nasza obecna reklama ma także siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak sie dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować w sposób sympatyczny, atrakcyjny i zrozumiały. Używa do tego jezyka mówionego. Ale też języka obrazu, muzyki, animacji itp. W sumie taki komunikat jest złożonym tworem i ma u nas jako konsumentów wywołać określone emocje, a także refleksje. Tymczasem, śledząc nasze kampanie reklamowe spotykamy sie na ogół z brakiem pomysłu na przyciągniecie uwagi klienta. Język reklamy zamyka sie w paru wymyślonych sloganach. W kilku banalnych zdaniach lub niewyszukanych skojarzeniach. Nie ma w bieżących komunikatach odrobiny poezji, nieco bardziej wysmakowanych animacji itp. A już na pewno brak odniesień do sztuki, kultury, nauki, tradycji itd. W komunikowaniu, a zwłaszcza w komunikowaniu biznesowym, należy uwzglednić elementy nie tylko jezyka potocznego. Jest do dyspozycji, na wyciagniecie reki, jezyk literacko-artystyczny (trafne myśli poetów, ludowych twórców itp.), Istnieje ogromny potencjał jezyka religijno-mistycznego (alegorie, mity, a nawet baśnie i bajki). Jest w końcu zasób jezyka symbolicznego, który "mówi " nam o wszystkim w jednej chwili, wykorzystując nasze wyobrażenia, archetypy, stereotypy. Jakże miło byłoby usłyszeć, że "Posiłek bez wina -to jak dzien bez słonca." zamiast nagabywania typu "Podaruj sobie odrobine luksusu!". Komunikat, aby być skutecznym, musi być przyjazny i sympatyczny. A poza tym - już z praktycznego punktu widzenia - wręcz powinien być konkurencyjny, atrakcyjny, skuteczny i aktualny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Bestwince
Brak informacji o dostępności: sygn. 657/659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej