Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(19)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia główna
(9)
Filia w Kaniowie
(5)
Filia w Bestwince
(6)
Filia w Janowicach
(3)
Czytelnia BG
(2)
Autor
Nowińska Ewa
(2)
Boguni-Borowska Małgorzata
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Cichoń Waldemar (1955- )
(1)
Cichoń Waldemar. Bajka o Żarłoczym Kocie
(1)
Cichoń Waldemar. Gwiazda reklamy
(1)
Cichoń Waldemar. Kot do wynajęcia
(1)
Cichoń Waldemar. Nieoczekiwane skutki czatowania
(1)
Cichoń Waldemar. Operacja "Dzień Matki"
(1)
Cichoń Waldemar. Postrzyżyny
(1)
Cichoń Waldemar. Przybłęda
(1)
Cichoń Waldemar. Tradycja
(1)
Cichoń Waldemar. Wszystkiego najmiauczniejszego
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Heath Robert (1947- )
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Korsak Rafał
(1)
Kuleszyńska Alicja
(1)
Kwarciak Bogusław
(1)
Kwiatkowski Robert (1961- )
(1)
Lane W. Ronald (1940- )
(1)
Lewiński Piotr
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Lux Jolanta
(1)
Michalska Anna
(1)
Morgan Adrian
(1)
Morgan Sally (1951- )
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Russell James R. (1953- )
(1)
Tyszka Tadeusz
(1)
Wanat Dariusz
(1)
Zimny Rafał
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(780)
Literatura polska
(602)
Przyjaźń
(543)
Polska
(521)
Rodzina
(468)
Reklama
(-)
Biografie
(428)
Miłość
(427)
Tajemnica
(383)
Film dla dzieci i młodzieży
(378)
Romans
(372)
Zbiory regionalne
(354)
Wojna 1939-1945 r.
(340)
Powieść angielska 20 w.
(339)
Zwierzęta
(327)
Film animowany
(322)
Poziom 0 (do 5 lat)
(309)
Powieść dla młodzieży
(264)
Śledztwo i dochodzenie
(264)
Powieść polska 21 w.
(263)
Bajka i baśń
(250)
Fantastyka
(240)
Powieść polska 19 w.
(240)
Literatura dziecięca
(238)
Powieść niemiecka
(237)
Magia
(235)
Film polski
(232)
Zabójstwo
(232)
Rodzeństwo
(224)
Film fabularny
(214)
Relacje międzyludzkie
(214)
Film amerykański
(203)
Encyklopedia
(199)
Historia Polski
(195)
Psy
(190)
Lektor polski
(189)
Powieść angielska 21 w.
(185)
Poziom I (6
(183)
Powieść kryminalna
(182)
Policjanci
(180)
Wojsko
(176)
Nastolatki
(174)
II wojna światowa (1939-1945)
(173)
Powieść francuska
(169)
VCD
(169)
Bajka
(165)
Sekrety rodzinne
(165)
Pamiętniki polskie 20 w.
(161)
Słuchowisko
(160)
Żydzi
(155)
Wiersze dla dzieci
(152)
Ludzie a zwierzęta
(149)
Dziewczęta
(142)
Małżeństwo
(142)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(142)
VHS
(142)
Władcy
(142)
Uczucia
(141)
Dramat polski
(140)
Słownik
(140)
Życie codzienne
(139)
Koty
(137)
Kryminał
(135)
Osoby zaginione
(135)
Powieść sensacyjna
(134)
Dzieci
(132)
Filozofia
(130)
Boże Narodzenie
(129)
Film dokumentalny
(128)
Powieść młodzieżowa angielska
(127)
Historia
(126)
19 w.
(125)
Uczniowie
(123)
Medycyna
(120)
Literatura dziecięca angielska
(118)
Psychologia
(116)
Powieść fantastyczna
(112)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(110)
Opowiadanie polskie 20 w.
(107)
Kultura
(106)
Polacy za granicą
(106)
Dziecko
(104)
Geografia
(104)
Literatura
(103)
Wybory życiowe
(103)
Film dla dzieci
(102)
Poszukiwania zaginionych
(102)
Język polski
(101)
Arystokracja
(100)
Matki i córki
(100)
Literatura polska 20 w.
(99)
Nauka
(98)
Wersja orginalna
(97)
Duchowieństwo katolickie
(96)
Trudne sytuacje życiowe
(96)
Uprowadzenie
(96)
Legendy i podania polskie
(95)
Literatura dziecięca polska 21 w.
(95)
Powieść przygodowa
(95)
Sztuka
(93)
Literatura polska 19 w.
(92)
Gatunek
Opowiadania i nowele
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Kaniowie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wyd. 2. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] s. : il. ; 25 cm.
(Ekonomia i zarządzanie)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Filia w Bestwince
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93/II (1 egz.)
Filia w Kaniowie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93/II (1 egz.)
Filia w Bestwince
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93/II (1 egz.)
Filia w Janowicach
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Filia w Kaniowie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Filia w Bestwince
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Bestwince
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 657/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Filia w Kaniowie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Filia w Bestwince
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia w Janowicach
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kolor w sztuce i reklamie / Sally Morgan, Adrian Morgan. - Warszawa : Ars Polona, 1994. - 45s. : il. ; fot. ; 29 cm.
(Wspaniały Świat Kolorów)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 53 (1 egz.)
Filia w Kaniowie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53 (1 egz.)
Filia w Bestwince
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53 (1 egz.)
Filia w Janowicach
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Brak informacji o dostępności: sygn. 657/659 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język reklamy w komunikacji medialnej / Wacław Šmid. - Wydanie 1 (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2010. - 317 stron ; 24 cm.
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też czesto spotykamy sie z reklamowymi apelami, zachecającymi do zakupu. Czy nasza obecna reklama ma także siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak sie dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować w sposób sympatyczny, atrakcyjny i zrozumiały. Używa do tego jezyka mówionego. Ale też języka obrazu, muzyki, animacji itp. W sumie taki komunikat jest złożonym tworem i ma u nas jako konsumentów wywołać określone emocje, a także refleksje. Tymczasem, śledząc nasze kampanie reklamowe spotykamy sie na ogół z brakiem pomysłu na przyciągniecie uwagi klienta. Język reklamy zamyka sie w paru wymyślonych sloganach. W kilku banalnych zdaniach lub niewyszukanych skojarzeniach. Nie ma w bieżących komunikatach odrobiny poezji, nieco bardziej wysmakowanych animacji itp. A już na pewno brak odniesień do sztuki, kultury, nauki, tradycji itd. W komunikowaniu, a zwłaszcza w komunikowaniu biznesowym, należy uwzglednić elementy nie tylko jezyka potocznego. Jest do dyspozycji, na wyciagniecie reki, jezyk literacko-artystyczny (trafne myśli poetów, ludowych twórców itp.), Istnieje ogromny potencjał jezyka religijno-mistycznego (alegorie, mity, a nawet baśnie i bajki). Jest w końcu zasób jezyka symbolicznego, który "mówi " nam o wszystkim w jednej chwili, wykorzystując nasze wyobrażenia, archetypy, stereotypy. Jakże miło byłoby usłyszeć, że "Posiłek bez wina -to jak dzien bez słonca." zamiast nagabywania typu "Podaruj sobie odrobine luksusu!". Komunikat, aby być skutecznym, musi być przyjazny i sympatyczny. A poza tym - już z praktycznego punktu widzenia - wręcz powinien być konkurencyjny, atrakcyjny, skuteczny i aktualny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Bestwince
Brak informacji o dostępności: sygn. 657/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 P (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama nasza powszednia. - Bielsko-Biała : Akademia Techniczno-Humanistyczna, 2006. - 280,s. ; 21cm.
(Świat i Słowo : filologia - nauki społeczne - filozofia - teologia ; 7)
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej