Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje naukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia główna
(5)
Filia w Kaniowie
(2)
Filia w Bestwince
(6)
Filia w Janowicach
(1)
Czytelnia BG
(2)
Autor
Jarosz Agnieszka
(2)
Czyżowski Andrzej
(1)
Dawidowicz Dawid
(1)
Dereń Aldona Małgorzata
(1)
Golnau Wiesław
(1)
Itzler Jesse (1968- )
(1)
Kalinowski Marcin (nauki ekonomiczne)
(1)
Kalinowski Marek
(1)
Kardaras Nicholas (1964- )
(1)
Litwin Joanna
(1)
Mitręga-Niestrój Krystyna
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Puszer Blandyna
(1)
Rutkowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Skonieczny Jan
(1)
Szczypa Piotr
(1)
Tokarski Andrzej
(1)
Tokarski Maciej
(1)
Voss Grażyna
(1)
Waśniewski Krzysztof
(1)
Wereda Magdalena
(1)
Šmid Wacław
(1)
Żabińska Joanna (1940- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Przedsiębiorcy
(2)
Rachunkowość
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Zarządzanie
(2)
Banki
(1)
Duchowość prawosławna
(1)
Dzieci
(1)
Finanse publiczne
(1)
Fundusze
(1)
Inwestycje
(1)
Itzler, Jesse (1968- )
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Księgowość
(1)
Monastycyzm
(1)
Mózg
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przemoc
(1)
Reklama
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Szczęście
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Zaburzenia psychiczne
(1)
Zarządzanie funduszami
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zasoby ludzkie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia BG
Brak informacji o dostępności: sygn. 36 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Bestwince
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Kaniowie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 P (1 egz.)
Filia w Janowicach
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 P (1 egz.)
Czytelnia BG
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Kaniowie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 27 (1 egz.)
Filia w Bestwince
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Filia w Bestwince
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Bestwince
Brak informacji o dostępności: sygn. 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język reklamy w komunikacji medialnej / Wacław Šmid. - Wydanie 1 (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2010. - 317 stron ; 24 cm.
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też czesto spotykamy sie z reklamowymi apelami, zachecającymi do zakupu. Czy nasza obecna reklama ma także siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak sie dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować w sposób sympatyczny, atrakcyjny i zrozumiały. Używa do tego jezyka mówionego. Ale też języka obrazu, muzyki, animacji itp. W sumie taki komunikat jest złożonym tworem i ma u nas jako konsumentów wywołać określone emocje, a także refleksje. Tymczasem, śledząc nasze kampanie reklamowe spotykamy sie na ogół z brakiem pomysłu na przyciągniecie uwagi klienta. Język reklamy zamyka sie w paru wymyślonych sloganach. W kilku banalnych zdaniach lub niewyszukanych skojarzeniach. Nie ma w bieżących komunikatach odrobiny poezji, nieco bardziej wysmakowanych animacji itp. A już na pewno brak odniesień do sztuki, kultury, nauki, tradycji itd. W komunikowaniu, a zwłaszcza w komunikowaniu biznesowym, należy uwzglednić elementy nie tylko jezyka potocznego. Jest do dyspozycji, na wyciagniecie reki, jezyk literacko-artystyczny (trafne myśli poetów, ludowych twórców itp.), Istnieje ogromny potencjał jezyka religijno-mistycznego (alegorie, mity, a nawet baśnie i bajki). Jest w końcu zasób jezyka symbolicznego, który "mówi " nam o wszystkim w jednej chwili, wykorzystując nasze wyobrażenia, archetypy, stereotypy. Jakże miło byłoby usłyszeć, że "Posiłek bez wina -to jak dzien bez słonca." zamiast nagabywania typu "Podaruj sobie odrobine luksusu!". Komunikat, aby być skutecznym, musi być przyjazny i sympatyczny. A poza tym - już z praktycznego punktu widzenia - wręcz powinien być konkurencyjny, atrakcyjny, skuteczny i aktualny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Bestwince
Brak informacji o dostępności: sygn. 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Bestwince
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 27)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej