Sorting
Source
Katalog zbiorów
(12)
Form of Work
Książki
(12)
Publikacje naukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(12)
unknown
(3)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia główna
(5)
Filia w Kaniowie
(2)
Filia w Bestwince
(6)
Filia w Janowicach
(1)
Czytelnia BG
(2)
Author
Jarosz Agnieszka
(2)
Czyżowski Andrzej
(1)
Dawidowicz Dawid
(1)
Dereń Aldona Małgorzata
(1)
Golnau Wiesław
(1)
Itzler Jesse (1968- )
(1)
Kalinowski Marcin (nauki ekonomiczne)
(1)
Kalinowski Marek
(1)
Kardaras Nicholas (1964- )
(1)
Litwin Joanna
(1)
Mitręga-Niestrój Krystyna
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Puszer Blandyna
(1)
Rutkowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Skonieczny Jan
(1)
Szczypa Piotr
(1)
Tokarski Andrzej
(1)
Tokarski Maciej
(1)
Voss Grażyna
(1)
Waśniewski Krzysztof
(1)
Wereda Magdalena
(1)
Šmid Wacław
(1)
Żabińska Joanna (1940- )
(1)
Year
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(6)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(12)
Language
Polish
(12)
Demographic Group
Literatura amerykańska
(1)
Subject
Przedsiębiorcy
(2)
Rachunkowość
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Zarządzanie
(2)
Banki
(1)
Duchowość prawosławna
(1)
Dzieci
(1)
Finanse publiczne
(1)
Fundusze
(1)
Inwestycje
(1)
Itzler, Jesse (1968- )
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Księgowość
(1)
Monastycyzm
(1)
Mózg
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przemoc
(1)
Reklama
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Szczęście
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Zaburzenia psychiczne
(1)
Zarządzanie funduszami
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zasoby ludzkie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
2001-
(4)
Subject: place
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki
(1)
Domain
Historia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
12 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia BG
Brak informacji o dostępności: sygn. 36 P (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia w Bestwince
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia główna
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Filia w Kaniowie
There are copies available to loan: sygn. 005 P (1 egz.)
Filia w Janowicach
There are copies available to loan: sygn. 005 P (1 egz.)
Czytelnia BG
There are copies available to loan: sygn. 005 P (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Filia w Kaniowie
All copies are currently on loan: sygn. 27 (1 egz.)
Filia w Bestwince
There are copies available to loan: sygn. 27 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia główna
There are copies available to loan: sygn. 61 (1 egz.)
Filia w Bestwince
There are copies available to loan: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia w Bestwince
Brak informacji o dostępności: sygn. 657/659 (1 egz.)
Book
In basket
Język reklamy w komunikacji medialnej / Wacław Šmid. - Wydanie 1 (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2010. - 317 stron ; 24 cm.
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też czesto spotykamy sie z reklamowymi apelami, zachecającymi do zakupu. Czy nasza obecna reklama ma także siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak sie dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować w sposób sympatyczny, atrakcyjny i zrozumiały. Używa do tego jezyka mówionego. Ale też języka obrazu, muzyki, animacji itp. W sumie taki komunikat jest złożonym tworem i ma u nas jako konsumentów wywołać określone emocje, a także refleksje. Tymczasem, śledząc nasze kampanie reklamowe spotykamy sie na ogół z brakiem pomysłu na przyciągniecie uwagi klienta. Język reklamy zamyka sie w paru wymyślonych sloganach. W kilku banalnych zdaniach lub niewyszukanych skojarzeniach. Nie ma w bieżących komunikatach odrobiny poezji, nieco bardziej wysmakowanych animacji itp. A już na pewno brak odniesień do sztuki, kultury, nauki, tradycji itd. W komunikowaniu, a zwłaszcza w komunikowaniu biznesowym, należy uwzglednić elementy nie tylko jezyka potocznego. Jest do dyspozycji, na wyciagniecie reki, jezyk literacko-artystyczny (trafne myśli poetów, ludowych twórców itp.), Istnieje ogromny potencjał jezyka religijno-mistycznego (alegorie, mity, a nawet baśnie i bajki). Jest w końcu zasób jezyka symbolicznego, który "mówi " nam o wszystkim w jednej chwili, wykorzystując nasze wyobrażenia, archetypy, stereotypy. Jakże miło byłoby usłyszeć, że "Posiłek bez wina -to jak dzien bez słonca." zamiast nagabywania typu "Podaruj sobie odrobine luksusu!". Komunikat, aby być skutecznym, musi być przyjazny i sympatyczny. A poza tym - już z praktycznego punktu widzenia - wręcz powinien być konkurencyjny, atrakcyjny, skuteczny i aktualny.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia w Bestwince
Brak informacji o dostępności: sygn. 657/659 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia w Bestwince
There are copies available to loan: sygn. 657/659 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia główna
There are copies available to loan: sygn. 34 P (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia główna
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 27)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia główna
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again